Прачытай творы, адкажы на пытанні.
Г. Аўласенка. «Хто як зімуе».
1. Пра якіх жывёл гаворыцца ў апавяданні?
2. Што новага вы даведаліся з дадзенага твора?
Р. Ігнаценка. «Ягады пад снегам».
1. Пра якія ягады ўпамінаецца ў творы?
Я. Колас. «Дзед-госць».
1. Пра якога дзеда расказваецца ў творы?
2. Да якога жанру адносіцца дадзены твор?
3. Які тэмп і настрой будзем выкарыстоўваць пры чытанні?
Прочитай произведения, ответь на вопросы.
Е. Пермяк. «Самое страшное».
1.Кто является героем рассказа?
2. Что случилось с Вовой?
Е. Пермяк. «Хитрый коврик».
1.Назови героя рассказа.
2. Какая идея данного произведения?
Е. Пермяк. «Пичугин мост».
1. Каким мальчиком рос Сёма?
2.Почему данный рассказ так называется?
3.Какая идея этого произведения?
В. Драгунский. «Зеленчатые леопарды».
1. Почему так называется рассказ?
Г. Аўласенка. «Хто як зімуе».
1. Пра якіх жывёл гаворыцца ў апавяданні?
2. Што новага вы даведаліся з дадзенага твора?
Р. Ігнаценка. «Ягады пад снегам».
1. Пра якія ягады ўпамінаецца ў творы?
Я. Колас. «Дзед-госць».
1. Пра якога дзеда расказваецца ў творы?
2. Да якога жанру адносіцца дадзены твор?
3. Які тэмп і настрой будзем выкарыстоўваць пры чытанні?
Прочитай произведения, ответь на вопросы.
Е. Пермяк. «Самое страшное».
1.Кто является героем рассказа?
2. Что случилось с Вовой?
Е. Пермяк. «Хитрый коврик».
1.Назови героя рассказа.
2. Какая идея данного произведения?
Е. Пермяк. «Пичугин мост».
1. Каким мальчиком рос Сёма?
2.Почему данный рассказ так называется?
3.Какая идея этого произведения?
В. Драгунский. «Зеленчатые леопарды».
1. Почему так называется рассказ?
Комментариев нет:
Отправить комментарий